День Довкілля та День Землі
Золотоніська загальноосвітня школа І-ІІІ ступенів 6
У квітні традиційно відзначається День Довкілля та День Землі. Ці два дні мають одну мету -об’єднати людей планети у справі захисту навколишнього середовища. Яким буде довкілля, залежить від людини та її ставлення до природи.
Протягом цього тижня учні мали змогу ознайомитись із цікавими фактами про Землю, долучитись до онлайн-опитування «Що для вас означає термін «безпечне довкілля», переглянути казки про турботу за нашою планетою, переглянути відео про користь сортування сміття. Усі ці матеріали були розміщенні за допомогою QR-кодів на дошці у фоє школи.
З учнями початкових класів провели бесіду «Використовуй раціонально», після чого діти виготовили красиві вироби із використаних пластикових пляшок, пакетів, лотків для яєць, паперових стаканчиків.
Учні середньої та старшої ланки долучились до конкурсу малюнків до Дня Землі.
Також члени учнівського комітету запропонували зробити ще одну клумбу біля нашої школи. Але, на жаль, погода внесла свої корективи, тому обов’язково це буде зроблено, як тільки погода налагодиться.
Запам’ятайте: піклування про природу не потрібно приурочувати до певних дат, її варто оберігати постійно!
Золотоніська Гімназія ім СД Скляренка
“Earth Day”: День Землі від учнів 6-В класу
http://zologym.co.ua/earth-day-den-zemli-vid-uchniv-6-v.../
Турбота про нашу планету – важлива місія кожного. Такий висновок зробили учні 6-В класу НУШ разом із учителями Майєю Зуєвою та Оксаною Авраменко. До щорічного Дня Землі (“Earth Day”) роблячи квіз, учні:
- переглянули відео про негативний вплив людей на довкілля;
- граючи в лексичні ігри,повторили та закріпили лексику;
- створили постер “Happy Earth vs Sad Earth”
- у групах склали частинки блогу,прочитали та обговорили можливі рішення проблем.
Також учні запропонувати власні ідеї щодо покращення ситуації з довкіллям вдома, у школі, на вулиці.
Екологічна освіта на уроках іноземної мови є невід’ємною складовою частиною виховання не тільки відповідального ставлення учнів до навколишнього соціоприродного середовища, формування екологічних, духовно-моральних цінностей і орієнтирів, а й сприяє розвитку навичок комунікатівних, інформаційних та соціокультурних компетенцій на основі іншомовного матеріалу.
ДО Дня ЗЕМЛІ учні 6- А класу НУШ разом з вчителями Зуєвою М.В.та Вертипорох Н.Г. підготували проєкт «Protecting our planet starts with us”. Учні переглянули відео про проблеми довкілля та внесок підлітків у вирішення цієї проблеми,виконали інтерактивні завдання та створили постер , запропонувавши власні ідеї .
Проєктні технології формують у учнів не тільки творче мислення,а й почуття відповідальності,уміння працювати в команді та презентувати результати своєї праці.
#1_А НУШ
#День Землі
Земля жива. Вона дихає весною і загоює рани, тремтить від канонад і пророщує на згарищах трави і квіти . Вона є найкращим прикладом самооновлення, що закладено як у землі, так і людині.
До Міжнародного дня Землі, учні 1-А класу на уроці мистецтва малювали нашу планету, використовуючи нетрадиційні техніки малювання.
#ГПД 4 класів
Техніка створення подвійних картин - агамограф.
Золотоніська ЗОШ N3
Щорічно, 22 квітня по всій планеті відзначають День Землі.Учні нашої школи взяли активну участь у ряді заходів, присвячених Міжнародному дню Землі.
Учні 11 класу створили тематичний стенд, а також контейнер для збору батерейок, який відкритий у біологічному кабінеті. Учні 9-А класу взяли участь в екологічній вікторині до Дня Землі, дізнались більше про Сонячну систему. 9-Б створили колаж "Мої обіцянки Землі", які зобов'язалися ніколи не порушувати.
Не забуваймо, що наша доля-це доля рідної Землі!